Engels & verdwalen - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Engels & verdwalen - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Engels & verdwalen

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

23 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Ik praat Engels, tegen de kinderen, tegen Adriana, tegen winkelpersoneel, tegen iedereen die ik tegenkom eigenlijk..
Ik wordt er af en toe helemaal gek van!
Dit gaat lang niet altijd goed, maar ik versta wat er wordt gezegd en meestal lukt het terugpraten ook nog aardig goed.
Ik begin zelfs al in het Engels te denken.
Maar ik ben wel de hele dag aan het vertalen. Alles wat wordt gezegd, vertaal ik eerst naar het Nederlands.
Dan snap ik het.
En als ik een woord niet weet, vraag ik de kinderen welk woord dat is. En dan leggen ze het me met heel veel plezier uit! :)
Of ik kom de kamer in en vergeet even dat ik Engels moet praten.
Zoals zondagavond.
Ze moesten naar bed maar ze waren nogal uitgelaten. Dus gingen ze lopen klieren. En op een gegeven moment viel Alexandra bijna van het bed af.
Wat ik roep? "Kijk uit"!
Zaten ze daar op het bed, me aan te kijken alsof ik net iets in het Chinees had gezegd ofzo.. "What did you say? Was that Dutch?" xD
Of nog iets. Gisteren waren ze TV aan het kijken, kwam er een programma dat ze al hadden gezien.
Dus ik zeg: "Hé, dit hebben jullie al gezien"! Weer die verdwaasde blikken. Toen zei ik het maar snel in het Engels. Op die momenten denk ik er gewoon eventjes niet over na en gebeurt dit.. :)

Op dit moment is Adriana aan het werk en de kinderen zitten op school, daar heb ik ze vanochtend naar toe gebracht.
Gisteren wilde ik ze gaan ophalen, was ik verdwaald. Ik stond daar, ergens en ik wist het gewoon echt niet meer.
Toen heb ik een lift gekregen naar de school en nu denk ik dat ik het vanmiddag wel weet. Ik hoop het in ieder geval!

Ik ben gisteren naar het strand geweest, het was echt heerlijk! Beetje jammer dat het alleen maar stenen zijn maar dat is niet anders.
Het was nog wel aardig koud maar als je aan het wandelen bent, valt dat niet echt op. Dus al met al was het gewoon heel erg lekker.

  • 23 Maart 2010 - 16:31

    Lena:

    Dag nigt (L)

    super om ff al je belevenissen te lezen hoor xD Wel lagguh allemaal... blijf maar lekker doen, want ben wel benieuwd hoe je het daarzow maakt!

    liefs, ur niggie (L)

  • 23 Maart 2010 - 17:20

    Hanneke:

    Ik zei toch dat het spannend is..
    Zo zie je maar, verdwalen in verweggistan lijkt me maar niks..

    Leuk dat je ons op de hoogte steld van deze bijzonderheden!!
    Ik blijf je succes wensen!

    Groetjes

  • 23 Maart 2010 - 19:26

    Lenie:

    Haaai. liefste zus!

    fijn om te horen dat alles daar goed gaat! =)

    Nog veel plezier met alles, en het engels praten zal je vast snel goed vergaan!

    enjoy it!

    Liefssssss.xxxxxx

  • 24 Maart 2010 - 14:14

    Chantal:

    He meid!

    Leuk joh dat je een site hebt en ons zo op de hoogte houd;)
    Haha verdwalen....tjah jij verdwaalt in Rijssen al dus vind ik dit niet zo gek:P

    Laat je nog een keer wat foto's zien? Ben benieuwd naar je kindertjes:)

    Spreek je weer!
    Liefs,
    Chan

  • 25 Maart 2010 - 11:40

    Esther (van Munster):

    Ha Corina!

    Zit je in Engeland, wat super gaaf joh!
    Was dat hetgeen wat je nog niet mocht vertellen? ;)
    Ik wens je een heerlijke tijd toe daar, succes en geniet er van!
    Voor hoe lang is het eigenlijk?

    Liefs Esther

  • 25 Maart 2010 - 19:53

    Paulien:

    Heeey Corien,

    Heb je het een beetje naar je zin daar?:)
    Mis je ons nog niet?XD
    Wanneer zet je er weer is een nieuw berichtje op, we kijken elke dag er wel een paar keer op.
    Nog veeel plezier.

    xxx je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 35077

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: