School - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu School - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

School

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

31 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Mijn schoolweek zit er alweer op.
Gisteren ben ik naar school geweest van 9.00 - 11.15.
Omdat ik nieuw was, stelde iedereen zich voor. Het is een erg multiculturele klas.
Jongens uit Marokko, Georgia, Frankrijk, Spanje en nog meer landen die ik even niet meer weet.
Meiden uit Japan, Turkije, Frankrijk, Duitsland en nog wel wat andere landen.
Een erg leuke klas.
's Middags ben ik naar de stad geweest om wat spullen voor school te kopen.

Vanmorgen ben ik van 10.15 - 12.30 naar school geweest.
Alleen dat laatste uur vond ik niet echt heel erg zinvol dus ik denk dat ik voortaan alleen maar de eerste 2 uur ga.
Elke les duurt een uur met een 'break' van een kwartier.
Ik heb hele leuke leraar, een echte Engelsman.
Het is natuurlijk wel zo dat iedereen in de klas Engels praat maar vaak vind ik het toch moeilijk om te verstaan omdat er hele sterke accenten tussen zitten.

Het is erg leuk op school.
Ik weet nog niet precies hoeveel dagen ik naar school ga, dit ligt natuurlijk ook aan het feit of Adriana werkt, ja of nee.
Morgen kan ik bijvoorbeeld niet naar school omdat ik dan voor de kinderen moet zorgen.
En vrijdag en maandag is de school gesloten i.v.m. Goede Vrijdag en Pasen.
Daarom zit mijn week er alweer op.
Verder kijk ik nog wel wanneer ik ga.
Waarschijnlijk elke dinsdag en donderdag, misschien ook nog op woensdag.
Omdat ik een au-pair ben, hoef ik niet elke dag te komen. Alleen wanneer ik tijd/zin heb. :)

Maar ik heb geen spijt dat ik ben gegaan.
Ik ga nu de vakantie in, nou ja, de kinderen gaan de vakantie in.
Dus ik kan weer volop aan de bak.
Als Adriana niet thuis is, volop.
Als Adriana thuis is, iets minder hard maar dan nog steeds. ;)

  • 31 Maart 2010 - 17:40

    Lenie:

    Nou, dat is allemaal weer fijn en leuk om te horen=)
    Geniet ervan!
    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 35075

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: