Een weekje vakantie (voor de kinderen) - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Een weekje vakantie (voor de kinderen) - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Een weekje vakantie (voor de kinderen)

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

16 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Zondag ben ik naar de kerk geweest. Hierna ben ik met familie Wells meegegaan, daar heb ik de dag doorgebracht. We hebben gegeten en zijn naar het strand geweest. Hierna heb ik daar nog thee gedronken en daarna ben ik naar huis gebracht.

Maandag was het een rustige dag.
Dinsdag ben ik naar school geweest. Daarna ging ik met Alexandra naar de Sainsbury's geweest.
's Middags heb ik taart gebakken.
Woensdag ben ik weer naar school geweest. 's Middags heb ik lunch klaargemaakt voor de kinderen, afgewassen en wat opgeruimd.
Donderdag werden de kinderen weer opgehaald door hun vader, nadat ik ontbijt had klaargemaakt voor ze. Adriana moest werken dus ik had all day voor mezelf. Natuurlijk moest ik wel wat opruimen, schoonmaken en afwassen.
Eerst ben ik even naar school geweest. Daar kwam ik Hana tegen en we besloten om naar het strand te gaan. Na daar te zijn geweest, keerden we weer terug naar huis.
Vandaag heb ik de kinderen om voor te zorgen en een beetje opruimen. Eigenlijk wat ik elke dag doe.. :)
Niks nieuws. Misschien dat ik vanmiddag nog even naar de winkels ga of iets dergelijks.

  • 16 April 2010 - 13:10

    Paulien:

    Interressant hoor!(a)

    xxx

  • 16 April 2010 - 18:12

    Moeder:

    hallo meisie,
    gaat alles al in het engels
    (denken en dromen enzo)?
    Is er niemand met wie je 'dutch'kan praten?
    Waar komt Hana vandaan?
    Leuk om zo te lezen waar je mee bezig bent.
    Heel veel liefs, je moeder !

  • 17 April 2010 - 20:28

    Tante Marleen:

    hoi Corina,

    vandaag heb ik even je site bekeken:D Echt LEUK! Ik hoop dat je het naar je zin heb. Het allerbeste hoor!

    liefs, tante Marleen

  • 19 April 2010 - 08:52

    Lenie:

    Gezellig allemaal, hopelijk houd je het voor jezelf nog een beetje gezellig.

    Have fuuun!

    liefdee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 35050

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: