Een update. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Een update. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Een update.

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

28 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Weer eens een bericht van mij.
Eigenlijk heb ik niet zoveel nieuws te vertellen, ik doe toch elke dag zo'n beetje hetzelfde.

Opruimen, afwassen, stofzuigen (dit niet elke dag, maar regelmatig), Ik heb de afgelopen weken ook een paar keer de kinderen naar school gebracht. En mijn belangrijkste taak: taking care of the children. :)

En ik ga 2 keer per week een ochtend naar school.
Dit vooral om meer mensen te ontmoeten. En daarnaast leer ik natuurlijk ook nog wel wat. ;)

Ben een paar keer naar het strand geweest. Ook 's avonds. Het weer is op zich heel erg goed, vandaag was het wel wat bewolkt en eerder deze week heeft het geregend maar dit mocht ook wel weer een keer.
Maar het misverstand dat het in Engeland altijd regent, wil ik hiermee graag uit de wereld helpen. ;) Want ik heb in de tijd dat ik in Engeland ben, niet heel veel regen gezien. En daar ben ik eerlijk gezegd heel erg blij mee! :)

Zondag ben ik bij fam. Hooper geweest. Na kerktijd.
Ik heb daar gegeten en thee gedronken.
Ik ga steeds meer Engels praten en denken en dromen.
Dat is best een aparte ervaring kan ik vertellen.
Maar ja, wat het praten betreft, ik heb weinig keus.
Mijn hostfamily (d.w.z. Mummy, Alexandra & Maddy) kennen wel een spel in Dutch nl. Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.
Hun uitspraak is heerlijk maar ze kunnen het wel, na lang oefenen. :)
En verder praat ik af en toe wel Nederlands tegen ze, vertaal ik wat ik heb gezegd en ze weten & onthouden het.
Dat is weer makkelijker voor mij ook. :)
Kunnen ze toch nog wat van mij leren. :)

  • 12 Mei 2010 - 07:58

    Aad:

    Goed bezig Corina!(H)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 35064

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: