Een nieuw begin - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Een nieuw begin - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

02 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Greenhithe

Weer terug in Engeland..
Terug in dit mooie land.
Na een goede vliegreis, mooie treinreis werd ik op het station ontvangen door de familie Noguera. Ze waren met z'n vieren gekomen om mij op te halen..
Onderweg heb ik mij verschillende keren verbaasd over de houding van verschillende Engelse mensen..
Maar daar ga ik verder niet over uitwijken.
Het ontvangst was zo warm & hartelijk. Ze lieten me mijn kamer zien, en nadat ik thee & eten had gekregen lieten ze ook de rest van het huis zien.

De ouders zijn Henry en Liza, Colombiaans.
De kinderen zijn Sebastian ( 8) & Sarah (7).
Superleuke & lieve kinderen, praten de hele dag, vragen de hele dag en zijn altijd in voor een spelletje, heb ik vandaag wel gemerkt.. :)
Nadat ik vanmorgen ontbijt voor ze had klaargemaakt, gingen ze omkleden.
Daarna heb ik getafeltennist met Sebastian, zijn we met z'n drieen naar het park geweest. Nadat we weer thuis waren gekomen heb ik lunch klaargemaakt, wat heel enthousiast werd ontvangen:). Daarna hebben we nog even TV gekeken en 's middags zijn we weer naar het park geweest.
Het was heerlijk weer en daar heb ik ook zeer van genoten.. :)
Rond 6 uur kwam Liza weer thuis, Henry was al om 1uur/half2 thuis maar hij ging, nadat hij koffie had gedronen, naar bed. We aten toast en dronken thee.

En zo zitten er alweer twee dagen op in Greenhithe.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit weer een geweldige ervaring gaat worden...

• 02 Juni 2010 - 20:19

Lisanne:

leukleuk Corina :)
    veel plezier daarzo !
    xxxxxxxxxx.

• 06 Juni 2010 - 09:50

Marije:

Hoi lieve meid..

Had je berichtje al even snel gelezen van de week maar nu dacht ik ik ga maar even reageren!
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je weer een leuk gezin hebt!!
    Meis ga er maar weer lekker van genieten!!!

Dikke kus Marije