Een nieuwe week - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Een nieuwe week - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Een nieuwe week

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

11 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Greenhithe

Deze week was weer eens erg geslaagd.
Op maandag, dinsdag & donderdag ben ik met Henry meegeweest om de kinderen op te halen van school.
Maandag brachten we eerst Sebastian naar bijles en daarna gingen we naar de supermarkt.

Dinsdag gingen we naar de stad, lekker winkelen. :)

Woensdag ben ik thuisgebleven, heb ik in huis gewerkt en een beetje gecomputerd/ TV gekeken.

Donderdag moest Sebastian naar de tandarts. 's Avonds zijn we uit eten geweest bij een Noodle restaurant. Was erg goed! Ik had Noodles met kip, erg lekker! :)
Toen we weer thuis waren, ben ik eerst gaan douchen en daarna hebben we het concert voorafgaand aan het WK gekeken.

En vandaag begon dan het WK.
Vanmiddag de openingsceremonie en de wedstrijd tussen Zuid-Afrika & Mexico gekeken.
Daarna heb ik nog verschillende werkzaamheden in huis verricht.

Een nadeel deze week was dat het bijna de hele week heeft geregend. Het was koud en niet echt de moeite waard om hier te zijn.
Ook is er niet heel veel te beleven, hoop dat ik snel een keer naar Londen kan! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Greenhithe

Een nieuw begin

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2010

Bodiam Castle & more

06 Juli 2010

Lewes Castle & Winnie de Poeh

28 Juni 2010

Activiteiten

23 Juni 2010

Een update

19 Juni 2010

Good to be back!
Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 35063

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: