Good to be back! - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Good to be back! - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Good to be back!

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

19 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Greenhithe

Gisteren.
Ik had niet echt goed geslapen maar ja, een nieuw bed is altijd wennen. Ontbijt en daarna heb ik gestreken.
Na de lunch ben ik met Ros & Micheal naar Town Centre geweest. Verschillende winkels bezocht maar niks gekocht.
Daarna zijn we nog even naar opa&oma geweest waar Micheal bleef terwijl Ros & ik terug gingen naar huis.

's Middags was er 'Trackers'. 6 jongens in de leeftijd van 6-12 waren daar.
Eerst lazen we een gedeelte uit de bijbel en dat gedeelte werd uitgelegd.
Er waren 2 jongens jarig geweest dus we hadden ook een klein feestje.
Verschillende spelletjes gedaan en op het laatst met z'n allen chocoladetaart gegeten.

Na diner was het weer tijd voor voetbal.
Engeland tegen Algarije.

's Avonds ben ik naar Duke geweest met Hanka. Het was goed om iedereen weer te zien.
Verbaasde blikken, lachende gezichten, veel praten en veel gezelligheid weer.

En ook hier in Engeland geniet ik van de Nederlandse overwinning!
Heb de wedstrijd met veel plezier gekeken, wat een mooie wedstrijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Greenhithe

Een nieuw begin

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2010

Bodiam Castle & more

06 Juli 2010

Lewes Castle & Winnie de Poeh

28 Juni 2010

Activiteiten

23 Juni 2010

Een update

19 Juni 2010

Good to be back!
Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 35092

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: