Lewes Castle & Winnie de Poeh - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Lewes Castle & Winnie de Poeh - Reisverslag uit Greenhithe, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Lewes Castle & Winnie de Poeh

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

06 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Greenhithe

Donderdag ben ik met Ros, Rosannah & Micheal naar Lewes geweest. Dat is een historisch stadje in de buurt van Eastbourne.
Eerst hebben we geluncht in een park aan het water.
Daarna zijn we het stadje ingegaan. Ik ben toen met Micheal naar het kasteel geweest. Daar was van alles geschreven en gemaakt over de geschiedenis. Was erg interessant om te zien.
's Avonds zijn we uitgeweest omdat het de laatste avond van Ohjaneh was. Zij is vrijdag naar huis vertrokken..
Dus moesten we afscheid nemen.. :(

Zaterdag hebben Ros, Tabitha en ik eerst Rosannah weggebracht voor een of andere meeting.
Daarna zijn we naar de Forest geweest waar de verhalen van Winnie de Poeh op zijn gebaseerd. Was erg leuk om te zien.
's Avonds hadden we een barbeque en later (rond 11 uur) zijn we naar de duinen geweest om daar een wandeling te maken.
Het uitzicht was geweldig maar ik was denk de enige die daarvan genoot. De anderen waren te druk bezig met een Chinese Lampion aan te krijgen. Er stond echter teveel wind dus ze veroorzaakten bijna een brand.
Maar dat is allemaal goedgekomen. Eastbourne is er nog steeds. :)

Zondag ben ik naar een 'Baptismal Service' van een nichtje van de Burdens geweest.
Was ook mooi om een keer mee te maken. Wel heel anders dan wat ik gewend ben.. Hier worden de mensen niet baby's gedoopt maar als ze tot geloof zijn gekomen.
Daarna zijn we nog voor een maaltijd gebleven en om ongeveer 9 uur waren we weer thuis.
Onderweg heb ik (alweer) genoten van het mooie uitzicht dat ik hier heb.. ;)

• 06 Juli 2010 - 18:04

Marije:

Hoi meissie..

Leuk zo af en toe weer een verhaal van je te lezen! Ik heb al lang door dat jij je daar niet verveelt! Wanneer kom je weer naar het mooie nederland? Enneh.. je gaat toch nog wel met ons mee op vakantie? Ik hoor het allemaal nog wel, liefs Marije