Verjaardag - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

10 Januari 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Zaterdag was ik met Henrieke naar Meiringen gelopen, met Sarah-Maria & Mozart. Dat was nog best wel spannend want sommige stukken waren echt superglad. Maar gelukkig waren we er gekomen. We zijn toen naar de supermarkt geweest en terug gingen we maar wel met de gondel.
Daarna gingen we nog even wat drinken in het restaurant, ging ik eten en na het eten heb ik nog een film gekeken. Tjah, je moet wat doen als je alleen bent.. ;)

Zondag was ik jarig!! :) :)
Iedereen die iets van zich heeft laten horen: Dankjulliewel!! <3
Ik heb eerst lekker een heel stuk gewandeld. Toen ik wakker werd, had ik uitzicht op een hele mooie lucht. Nadat ik gewandeld had, ging ik lekker ontbijten en daarna naar de oppasruimte. Maar er waren geen kinderen dus ik liep terug naar mijn kamer. Onderweg kwam ik Rein tegen die vroeg of ik meeging naar de dienst. Ja, natuurlijk, als er toch geen kinderen voor de oppas zijn... Het was een klein groepje maar het was een goede dienst. Na de dienst hebben we nog met z'n allen koffie gedronken. Rein had ook nog even gezegd dat ik jarig was, dus iedereen ging mij feliciteren.. :)
's Middags heb ik bij Rein&Henrieke gegeten. Lekker lasagne gegeten, wijntje erbij. Ik ben bij hen gebleven tot ongeveer 5 uur. Toen ben ik terug naar het hotel gegaan en heb Antonio (een kok) gevraagd wat eten voor me klaar te maken. Normaal gesproken staat dat klaar maar er zijn vannacht maar 2 gasten dus er was bijna-geen personeel en er was dus ook niks klaargemaakt. Maar voor mij had Antonio dus iets klaargemaakt. Ik heb toen met Fatima & later ook Antonio in de eetzaal gezeten. Echt zoveel gezelliger dan de personeelsruimte. :) Dus we hadden lekker gegeten, een drankje gedronken, gepraat.
Ik kreeg ook nog ijs, ze gingen voor me zingen, ik mocht een kaarsje uitblazen.
Nadat de gasten weg waren gegaan heb ik Fatima nog even geholpen met opruimen.
Daarna was de rust teruggekeerd en heb ik nog even gerelaxed.
Ik ben daarna al snel naar bed gegaan en heb heerlijk genoten van mijn nachtrust. :)

  • 10 Januari 2011 - 22:00

    Marieke:

    Ha meid,

    Klinkt allemaal erg gezellig!
    Leuk dat je het zo leuk heb gehad!
    Wij zeiden nog tegen Rein dat jij zondag jarig zou zijn..;)

    veel plezier nog..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 35078

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: