Een nieuwe week voorbij. - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Een nieuwe week voorbij. - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Een nieuwe week voorbij.

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

12 Februari 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Als eerste dit, het gaat goed met me. Ik geniet hier van alles, vooral van het mooie uitzicht, het heerlijke weer, het skieen, wandelen en de contacten die ik hier heb. Ik geniet ook nog even van de rust want volgende week wordt het al iets drukker en in de voorjaarsvakantie gaat het helemaal druk worden. Dan krijg ik gelukkig wel hulp! :)

Zondag zou ik eigenlijk 's ochtends op moeten passen maar omdat het 1 jongetje was en hij echt niet wilde blijven, kon ik toch naar de kerkdienst. Want er is weer een spreker in het hotel. Teun van der Weijden is er deze week. 's Middags heb ik nog een hele poos gewandeld, lekker buiten van het heerlijke weer&uitzicht genoten. 's Avonds heb ik nog een hele poos gedwarsfluit, ook tijdens de Sing-in.

Maandag ben ik 's ochtends met hotelgasten wezen wandelen. Ze wilden me meenemen naar het hoogste punt namelijk Grimselwald. Maar helaas konden we daar niet komen omdat je dan sneeuwkettingen moest hebben en die hadden ze niet. Toen zijn we maar een ander stukje gaan wandelen.
's Middags heb ik een hele poos in de zon gelegen. Ben lekker verkleurd. :)
Verder heb ik niet heel veel bijzonders gedaan die dag.

Dinsdag heb ik opgepast op Sarah-Maria. Om ongeveer 4 uur gingen we naar het hotel. Daar heb ik om 5 uur gegeten, daarna nog even opgepast maar om 6 uur was Henrieke alweer terug dus kon ik ook weer voor mezelf gaan werken. 's Avonds ben ik ook nog naar de avondsluiting geweest en daarna nog even bij Fatima in het restaurant.

Woensdag ben ik 's ochtends naar Henrieke gegaan om op te passen. We hadden eerst samen thee gedronken, even gekletst en daarna ging Henrieke richting het hotel. Ik ben toen daar gebleven. Heb Sarah-Maria de fles gegeven, haar in slaap gewiegd, ondertussen een beetje gewerkt, gegeten en om ongeveer 3 uur weer terug naar het hotel gegaan. Dit was nog een hele onderneming want ik had alleen de maxicosi, de wagen stond nog in het hotel. Het is echt maar 5 minuutjes lopen van het appartement naar het hotel maar met de maxicosi was het best zwaar. Maar ik had het gered, gelukkig... :)
Daarna heb ik nog wat dingetjes in het restaurant afgerond, heb ik de lijstjes op verdieping A&B klaargemaakt. Daar hoef ik nu niet meer naar om te kijken.
's Avonds heb ik geholpen in de eetzaal, afgeruimd, opgeruimd, opnieuw opgedekt voor ontbijt. Daarna heb ik nog dessert gegeten. Ja, het is zonde als het wordt weggegooid toch?! :)
Toen ben ik naar de avondsluiting geweest. Daarna nog een poosje gemsnd en lekker naar bed gegaan.

Donderdag ben ik 's ochtends eerst verdergegaan met de lijstjes ophangen bij de schilderijen. Dit is nu echt bijna klaar. 's Middags ben ik wezen skieen met Francois. Eerst van Mägisalp naar Bidmi. Daarna van Wasserwendi naar Balisalp. Dit hebben we 2 keer gedaan. Op het laatste stuk ben ik gevallen dus kon ik niet meer verder. Daarna van Balisalp terug naar Bidmi (rode piste!) en toen maar de gondel naar beneden gepakt. Ik loop nu heel erg mank want ik heb heel veel pijn in mijn rechterbovenbeen. Maar het was zeker wel heel erg leuk om te doen. Toen ik terugkwam in het hotel heb ik eerst wat gedronken in het restaurant. Daarna heb ik samen met Fatima gegeten, gedoucht, naar de avondsluiting geweest, naar het restaurant geweest en ben ik lekker naar bed gegaan.

Vrijdag heb ik 's ochtends even opgepast op Sarah-Maria. Dit tot ongeveer 2 uur. Toen ben ik verder gegaan met de lijstjes, dat heb ik nu, met hulp van Rein, helemaal afgerond. Verder heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan. Ik moet nog een paar dagen bijkomen van het skieen, ik heb namelijk bij alles wat ik doe ontzettend veel pijn. (Maar ik ben absoluut niet zielig!;))
's Avonds ben ik nog even naar de avondsluiting geweest. Daarna heb ik nog even achter de computer gezeten, ik heb nog TV gekeken en ben daarna lekker gaan slapen.

Vanochtend werd ik best wel laat wakker, dus heb ik rustig aan gedaan. Lekker gegeten, een poosje met hotelgasten gepraat, met mevrouw Van Woerden die vandaag is aangekomen, een poosje in de zon gezeten en nu ga ik naar Meiringen. Even winkelen, rondlopen, gewoon genieten! :)

Dankjulliewel voor alle reacties die ik krijg via deze site, via Hyves, de post! :)
Ik vind het altijd leuk om van jullie te horen!



  • 12 Februari 2011 - 13:26

    Hermanda Seppenwoold:

    Gaaf dat je hebt geskied. Goed gespeld?? Kon je al skieen of heb je dat hier geleerd?? Wat een mooi landschap hé? De dagen zijn al weer te tellen dat je weer naar huis gaat hé? groetjes uit Rijssen van Hermanda ( Eternal Joy) We missen je stem wel hoor en ook jou als persoon.

  • 16 Februari 2011 - 12:32

    Ome Floor:

    Hoi Corina

    Het gaat zo te zien erg goed met je (behalve die val dan) het lijkt net een heeeeeeeel lange vakantie.Moe van skieen, moe van winkelen, moe van eten & drinken, moe van het slapen, moe van het praten, en lachen Maar nu komen er drukke weken. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoop dat je nog een paar leuke weken krijgt. Hartelijke groeten van Ome Floor uit Katwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 35055

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: