De laatste week - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

De laatste week

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

18 Maart 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Zo, mijn laatste verslag vanuit Zwitserland... Morgenochtend om ongeveer 6 uur hopen we (ik rijd met dhr. en mevr. Aalderink mee) te gaan dus tegen de avond hoop ik sowieso weer thuis te zijn en het aankomend weekend, de aankomende weken hoop ik jullie allemaal weer te zien! :D
Ik heb, zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen, een geweldige tijd gehad hier. Het was een hele ervaring en ondanks de eenzame momenten die ik soms heb gehad, het vele afscheid dat ik heb moeten nemen, ben ik elk moment blij geweest dat ik dit heb kunnen doen.
Ik schrijf nog een verslag als ik veilig ben thuisgekomen. :)

Zaterdag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik heb eindelijk mijn koffer uitgepakt voor de laatste week.(A)
Ik kon niet skiën vandaag want er was een Feunwind. Dat betekent dat de gondels niet gaan. Dus heb ik voor de verandering maar schaatsen gekeken op TV.. :) 's Avonds ben ik naar de avondsluiting geweest waar we met z'n vieren waren dus dat ook niet doorging.
Daarna nog even in het restaurant gezeten en uiteindelijk toch maar naar bed gegaan.

Zondag ben ik 's ochtends naar de kerkdienst geweest en 's avonds naar de sing-in. 's Middags heb ik een heel stuk gewandeld.
Na de sing-in ben ik nog even bij Fatima geweest en voor de sing-in heb ik nog lekker dessert gegeten met Fatima. Tijdens de sing'in heb ik nog gedwarsfluit, tijdens de kerkdienst trouwens ook.. :)

Maandag heb ik 's ochtends niet veel bijzonders gedaan, beetje de kinderkamer opgeruimd en verder wat gerelaxed. 's Middags heb ik geskied, dit kon nu eindelijk weer. De sneeuw wordt, jammer genoeg, alleen steeds slechter. Daarom was het niet heel fijn skiën maar het was heerlijk weer dus het was wel weer heeeerlijk. :)
's Avonds ben ik naar de avondsluiting geweest waar ik ook weer heb gedwarsfluit. Daarna hebben we nog wat gedronken in het restaurant en toen de tijd daar was ben ik naar bed gegaan.

Dinsdag heb ik, na het ontbijt, wat dingetjes aangevuld in de kinderkamer. Ik heb het kantoor een beetje opgeruimd, dat wil zeggen, de kabels in dozen opgeborgen, kast opgeruimd enzovoort... 's Middags heb ik op Sarah-Maria gepast. Ik ben bij Henrieke blijven eten en 's avonds ben ik daar ook nog even gebleven. Daarna bracht Henrieke me terug naar het hotel. Daar ben ik nog bij Fatima in het restaurant geweest, hebben we wat gedronken en daarna ben ik naar bed gegaan.

Woensdag heb ik 's ochtends al een beetje mijn koffer gepakt en 's middags & 's avonds heb ik opgepast op Sarah-Maria. Toen Henrieke terug was gekomen ben ik naar het hotel teruggegaan en daar heb ik nog wat gedronken in het restaurant.

Donderdag heb ik niet heel veel bijzonders gedaan, een beetje begonnen met mijn koffer inpakken. Omdat ik toch eigenlijk niks aan het doen was, vroeg Henrieke of ik op wilde passen. Dat heb ik toen gedaan. Rond 5 uur ben ik met Sarah-Maria weer terug gegaan naar het hotel. Daar heb ik gegeten met Imola, Fatima en Jiannis. 's Avonds ben ik naar de avondsluiting geweest. Daarna nog wat gedronken, gedoucht en lekker naar bed gegaan.

Vandaag heb ik voor de laatste keer geskied. Het was eigenlijk een perfecte dag om te skiën. Heerlijk weer, zon, blauwe lucht en het was niet druk op de pistes. Het enige nadeel was dat de sneeuw niet heel goed meer was. Mede daardoor ben ik een paar keer gevallen. XD Want ik kan inmiddels best goed skiën, vind ik zelf (A). Dus tijdens het skiën heb ik afscheid genomen van de pistes.
Het afscheid nadert nu heeeeeel snel maar de andere kant is dat ik jullie allemaal weer ga zien, dit weekend of de aankomende weken. :D
Van verschillende collega's heb ik al afscheid genomen, van anderen ga ik dat vanavond doen. Helaas zijn er ook collega's van wie ik geen afscheid heb kunnen nemen omdat ik ze net ontlopen ben.
Nou ja, voor vanavond is het nog inpakken, avondsluiting, wat drinken en afscheid nemen. :(

  • 18 Maart 2011 - 19:13

    Marieke:

    Goeie reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 35081

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: