De Shows 's avonds - Reisverslag uit Verbania, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu De Shows 's avonds - Reisverslag uit Verbania, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

De Shows 's avonds

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

21 Juni 2012 | Italië, Verbania

Elke avond, na de minidisco, hadden we een show.
Dit varieerde per avond.
Zo hebben we de musicals Mamma Mia & This is it van Michael Jackson gedaan. Hierbij was ik de gitarist.
De grote musicals die we hebben gedaan waren Spiderman & Zorro. Hierbij werkten we samen met de camping Isolino. Samen trainen en ook samen de musical doen. Eerste dag op Continental (onze camping) en de tweede dag op Isolino. Echter, 2 keer toen ze naar Isolino gingen moest ik op de camping blijven voor 'guest contact'.

Ook deden we de MTV show, You Tube show, Crazy show & Variety shows.
Bij de Variety shows hadden we allemaal sketches & muziek. Een paar sketches waar ik in speelden:
* Femme Orchestra; hierbij was de vrouw het instrument wat door de man bespeeld werd. Zo was ik de drum, bas, piano, harp, gitaar, trombone & de trekharmonica. Man man man, wat een drama.
* Bodyguard; Hierbij speelde Adriano Whitney Houston die zong & wij waren allemaal fans die probeerden om bij haar te komen. Maar er was de bodyguard die ons allemaal tegenhield.
* Crazy Doctor
* The Hospital
In de Variety shows zaten vaak ook wat songs van musicals die we deden. Zo was er Money Money Money uit Mamma Mia, Thriller & Smooth Criminal uit This is It (waar ik overigens niet in meedeed).

Na de shows deden we nog een aantal groepdansen en daarna bleven we in de Arena of gingen we naar de bar voor 'guest contact'.
Dit deden we tot 11 uur. Daarna kwamen we nog even bij elkaar, hadden we nog een keer een bespreking en daarna nog meestal training.
Soms kwam Isolino dus voor de training.
Als we geen training hadden, gingen we nog wel eens wat drinken of we gingen gewoon lekker vroeg naar bed.