een nieuw begin op Baia del Marinaio - Reisverslag uit Vada, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu een nieuw begin op Baia del Marinaio - Reisverslag uit Vada, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

een nieuw begin op Baia del Marinaio

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

10 Juli 2012 | Italië, Vada

Op woensdag 4 juli ben ik ingevlogen op deze camping. Ik kwam om 2uur aan en werd geïntroduceerd in het team. Ik mocht gelijk aan het werk.
Ze waren bezig met repetities voor de show 's avonds. Dus ik mocht gelijk meedoen. We deden wat sketches en er werd wat uitgelegd. Tijdens de repetities kreeg ik zo'n ontzettende honger, ik mocht toen even een broodje eten. (:
Voor de Miniclub begon, 4uur, gingen we nog groepsdansen aan het zwembad. Dat doen we elke ochtend voor het programma start, elke ochtend nadat het programma is geëindigd, voordat het middagprogramma start en als het middagprogramma is geëindigd.
Elke ochtend is de Miniclub van 10 - 12 uur. Om half 12 is er een spel voor de kinderen waarmee ze een ijsje kunnen winnen. Dit is elke dag iets anders.
Dan is om half 12 het cocktailspel voor de volwassenen, ook elke dag iets anders. Daarna gaan we dus groepsdansen.
Om half 1 hebben we lunch. We krijgen dan eerst een pastagerecht. Daarna komt er ook nog een tweede gerecht. Vaak vlees, soms vis.
Dan hebben we even pauze en om 2uur gaan we repeteren voor een show 'savonds.
En begint om 4 uur dus het middagprogramma, dat duurt tot 6 uur.
Ook wordt elke ochtend en elke avond in een karretje rondgereden om het programma voor de ochtend en avond aan te kondigen.
Om half 8 hebben we avondeten, wederom eerst een pastagerecht en een tweede gerecht.
's Avonds hebben we eerst kinderdisco, dat begint om 9uur. Daarna is er een show. Tot nu toe hebben we Varietyshow, Mister Villagio, Miss Villagio en Gameshow gehad.
Daarna hebben we nog groepsdansen. En hierna hebben we een meeting, soms nog training. Daarna mogen we gaan slapen. 's Morgens hebben we om 9 uur ontbijt en dan begint het programma wer van voor af aan.