Opfrissen in het zwembad - Reisverslag uit Vada, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Opfrissen in het zwembad - Reisverslag uit Vada, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Opfrissen in het zwembad

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

11 Juli 2012 | Italië, Vada

De Miniclub is buiten bij het zwembad. Als we die gaan sluiten, lopen we altijd naar het huisje, om spullen weg te leggen of om te wachten totdat we het spel voor de volwassenen gaan doen.
En dan komen de kinderen.
"Mogen we jou in het water duwen?" "Nee". Maar toch doen ze het. Op zich is het helemaal niet zo erg om erin te worden geduwd, het is wel heerlijk fris, omdat het zo verschrikkelijk heet is. Maar het nadeel is dat je de verdere dag nat rondloopt, nat bij een spel staat, nat staat de dansen en nat zit te eten. En dit scenario herhaalt zich ook elke dag. Vandaag ben ik vrij dus ik heb vanochtend gezwommen en zometeen ga ik weer. Nu doe ik het dus vrijwillig.
Ook moet ik toegeven dat ik er weleens om heb gevraagd maar dat maakt niet uit.
Gewoon een beetje tegenstribbelen en het valt niet op. Of je komt net uit het water en wordt er met dezelfde vaart weer ingeduwd. Ook heel fijn. Is gisteren tot 2 keer toe gebeurd. Maar, zoals ik al heb gezegd, het is heerlijk opfrissend.
Dus ik vermaak me wel.
Zolang ik op deze camping ben, mogen ze me elke dag in het water duwen! (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 35056

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: