Een mindere dag/dagen - Reisverslag uit Vada, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Een mindere dag/dagen - Reisverslag uit Vada, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Een mindere dag/dagen

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

16 Juli 2012 | Italië, Vada

Vrijdag was het weer iets minder. Het waaide iets & de lucht was gewoon kouder. Ook waren er wolken. Dat was voor het eerst in 9 dagen! 's Ochtends was ik al in het water gegooid maar daar had ik geen last van. Het kwam 's middags pas, toen ik weer achter elkaar in het water was gegooid. Ik moest in het zwembad blijven om met gasten te praten. Maar omdat ik helemaal nat was, het waaide èn het heel snel afkoelde, voelde ik me 's avonds totaal niet lekker. Ik had m'n dikke trui aangedaan want ik had het heel koud maar ook had ik het superheet. Koorts? Gelukkig heeft het maar 1 dag geduurd, ik moest ook gewoon door. Met dansen had ik m'n trui dan weer niet aan, daar was het toch een beetje te warm voor. Ook moest ik vrijdag afscheid nemen van 2 superlieve meisjes. Superzielig, allebei moesten ze huilen.
Zaterdag was het nog slechter weer. Volop wolken maar geen regen. Was wel de voorspelling maar je weet hoe die dingen gaan.
Vandaag is het weer heerlijk weer. Soms zelfs gewoon tè heet maar er staat weer een windje dus dat is wel lekker.
Ook vandaag was er een moment van afscheid nemen. Er gingen 3 gezinnen weg en van alledrie waren de kinderen altijd in de miniclub, ze deden mee aan de spelletjes en waren bij de shows 's avonds. Ook dit was niet makkelijk. Sowieso dat ik ze ga missen!

Dit was weer een verslagje van mijn dagen hier in Italië. Ik ga nu nog een halfuurtje genieten van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 35083

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: