De reis & het installeren - Reisverslag uit Verbania, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu De reis & het installeren - Reisverslag uit Verbania, Italië van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

De reis & het installeren

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

18 Juni 2012 | Italië, Verbania

Nu ik weer thuis ben wil ik toch nog wat verslagen typen.

Ik heb de afgelopen weken zoveel meegemaakt.
Laat ik bij het begin beginnen. (:

De reis; op 21 mei vertrok ik om 11 uur van huis. De reis verliep soepel, ik was om kwart voor 1 op Schiphol. Mijn vliegtuig had een halfuurtje vertraging. Eenmaal aangekomen in een regenachtig Italië (jaja, het is daar toch niet altijd mooi weer), moest ik 2,5 uur wachten op mijn bus die me op de plaats van bestemming zou brengen. Dus er zat niets anders op dan wachten. Toen kwam de bus & het duurde ongeveer 3 kwartier voordat ik bij de bushalte was waar ik uit moest stappen. De buschauffeur sprak echter geen Engels & ik natuurlijk geen Italiaans. Dus ik liet hem het briefje zien waar ik heenmoest en het kwam helemaal goed. Tijdens de busreis moest ik bellen om te laten weten dat ik onderweg was. Check ik mijn telefoon, geen bereik. En dat de hele busreis niet. Hoe wil je me in de stress hebben.
Ik kwam dus aan & bij de Gelaterie waren een paar Italianen. Gelukkig mocht ik van 1 van hen de telefoon lenen en kon in bellen. Na ongeveer een kwartiertje kwam Marco mij ophalen. We moesten toen nog een kwartiertje lopen naar de camping. Daar aangekomen maakte ik kennis met de rest van het team. Zij waren druk bezig met omkleden voor de show. Ik kreeg mn kamer te zien en ging me omkleden.

Bij de show die avond mocht ik kijken, in een later verslag meer over de shows.

Na de show was er training. Adriano, the Chief Animator, vroeg me of ik daar nog bij wilde zijn of dat ik wilde slapen. Eigenlijk was ik heel erg moe maar ik wilde er wel graag bij blijven. Dus we hadden de training.
Na de training ging ik naar mijn kamer. Adriano kwam toen de tas met de werkkleding brengen. T-shirts, voor elke dag een andere kleur, vest, jas voor als het regent, kleding voor de avond, kleding voor overdag. Het was allemaal nogal veel. Maar ik kon gaan slapen en ik zou nog heeeel veel vragen gaan stellen.




















  • 19 Juni 2012 - 20:03

    Angela:

    Hee Corina,
    We kennen elkaar niet, maar ik kwam op je blog uit omdat ik me aan het orienteren ben op vakantiewerk op een camping, precies zoals jij in je tweede blog schrijft. Ik wilde graag weten hoe je dit baantje gevonden hebt! verder veel plezier daar nog:)
    Groeten Angela

  • 21 Juni 2012 - 12:40

    Corina Prins-Zuijderduijn:

    Hoi Angela,

    Ik kan het je alleen maar aanraden! Het is echt super leuk om te doen! Ideaal om nieuwe mensen te leren kennen & om meer van de wereld te zien, je beeld te verbreden.
    Het is ook wel zwaar maar dat ligt ook heel erg aan de camping waar je terechtkomt.
    Ik hoop dat mijn verslagen je helpen om een positief beeld te krijgen en dat je een geweldige zomer hebt, waar dan ook! (:

    Groetjes,
    Corina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 35145

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: