Londen - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Londen

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

10 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Dinsdag en woensdag ben ik naar school geweest. Woensdagmiddag zijn we naar de Cinema geweest. Naar de film 'How to train your Dragon' in 3D. Was erg leuk. Daarna zijn we nog naar de supermarkt geweest.
Donderdag werden de kinderen opgehaald door hun vader. Adriana ging naar het nieuwe huis om te werken dus ik was alleen thuis. Ik heb gestofzuigd en daarna heb ik mijn lunch klaargemaakt.
's Middags ben ik naar het strand geweest, het was echt heerlijk weer.

Vrijdag ben ik naar Londen geweest.. :)
Ik heb eerst ontbijt klaargemaakt voor de kinderen, opgeruimd, afgewassen en daarna waren we klaar om te gaan.
Adriana was al in Londen voor haar werk en ik ging dus met de kinderen met de trein.
Nadat we elkaar ontmoet hadden in Londen, gingen we met de Underground.
Eerst gingen we naar Chinatown. Dit was erg leuk en interessant. We hebben Dim-Sum gegeten bij The New World. Daarna hebben we nog door Londen gelopen en gingen we naar Ripley's Believe It Or Not! Dit was erg interessant weer. Het ging over allemaal dingen die heel bizar waren. Bijvoorbeeld verhalen over wat met mensen is gebeurd, de man met de langste neus, de langste man ter wereld, de dikste man ter wereld, veel schilderijen gemaakt van aparte dingen. Is echt een aanrader voor als je van plan bent om naar Londen te gaan.

Hierna zijn we nog naar Hamley's geweest. Dit is een speelgoedwinkel. Heel exclusief en heel mooi. Ook heel duur.

's Avonds hebben we bij Mc Donald's gegeten en daarna gingen we weer met de trein naar huis.

• 10 April 2010 - 17:54

Lieees.:

leukleukleukCorina (L)
    nog veel plezier daar hé ;D
    lieeefs.