Na een maand. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Na een maand. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Na een maand.

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

20 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Zaterdag heb ik weer voor de kinderen gezorgd.
D.w.z. ontbijt&lunch klaargemaakt, afgewassen, opgeruimd en een beetje schoongemaakt.

Adriana kwam om half 5 thuis en ik had met Hana afgesproken om 5 uur. Eerst zijn we naar het strand geweest. Daar hebben we ruim een uur gezeten.
Na het strand gingen we naar de Pier. We bestelden een thee en gingen op een terrasje op de Pier dat opdrinken. Geweldig mooi uitzicht op de zee en de bergen.
Hierna gingen we verder. We liepen een beetje door het Town Centre, op zoek naar een plek waar we wat konden eten.
Dit konden we zo snel niet vinden en uiteindelijk zijn we bij Sheila's Steakhouse aangekomen.
Ik had 'Homemade Steak with Kidney Pie' geserveerd met 'Peas & Chips', oftewel zelfgemaakte steak in een soort taart met doperwten en patat. :)
Nadat we gegeten hadden, hebben we nog een poosje gekletst en daarna besloten we om weer te vertrekken.
Ik moest om 10 uur thuis zijn omdat Adriana weer 'Overnight' moest werken en de kinderen niet alleen thuis konden blijven.

Zondag heb ik overdag voor de kinderen gezorgd, 's middags ben ik naar het strand geweest met de familie. Daarna hebben we Georgina opgehaald. 's Avonds ben ik naar de kerk geweest.
Daarna heb ik bij familie Burden thee gedronken. Om 10 uur was ik weer thuis.

Maandag gingen de kinderen weer naar school. Ik ging eerst mee de kinderen wegbrengen.
Ik ben naar huis gelopen en daar heb ik opgeruimd, gestofzuigd, de bedden opgemaakt, afgewassen.
Daarna had ik weer een poosje voor mezelf.
Guess what? Ik ben naar de stad geweest. :) Voor de verandering (A).
Toen Adriana weer thuis kwam, heb ik de boodschappen opgeruimd. Daarna heb ik nog een rondje gelopen, het weer vraagt daar gewoon om.
Het is heerlijk weer, de hele dag schijnt de zon. Het is alleen nog net niet warm genoeg.

Dinsdag 20 april.
Vandaag ben ik precies een maand in Engeland. Dit heb ik gevierd met een picknick op het strand. Nou ja, of je het echt een picknick kan noemen... Ik had alleen aardbeien en ik was alleen. Maar ik heb genoten van het heerlijke weer, van mijn aardbeien en van het geweldige uitzicht.
Vanmorgen ben ik naar school geweest.
En verder heb ik de dag doorgebracht zoals de meeste dagen. Bedden opmaken, afwassen&afdrogen en een beetje schoonmaken.

  • 23 April 2010 - 17:44

    Lenie:

    respect voor je cooole picknick!

    xxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 35117

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: