Artist's Day - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Artist's Day - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Artist's Day

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

10 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Vandaag ben ik met een aantal mensen van school naar Artist's Day geweest. We zijn naar allerlei verschillende exposities geweest.

Mensen, schilders, fotografen, en allerlei andere artiesten hadden hun huis opengesteld voor bezoekers. Het was heel erg leuk en interessant. Het was mooi en apart. Van schilderijen tot sieraden tot potten tot tassen, knuffels, kleding. Het was heel erg mooi.
De contacten met de 'kunstenaars' waren ook erg goed.
We hebben geluncht bij 'The Counting House'. Was erg lekker.
Nadat iedereen moe was van alles bekijken en het lopen door Eastbourne, gingen Hana en ik nog even winkelen.
Ik ging om ongeveer 10 uur vanochtend weg en ik was om half 6 weer thuis.
Was dus best wel een lange dag.
Maar het was zeker de moeite waard!
Vanavond ga ik lekker relaxen, Adriana is zojuist vertrokken en de kinderen zitten nu achter de computer en voor de TV. Ik ga nog even afdrogen zometeen en opruimen en daarna niks meer doen denk ik.
Of er moet nog iets op mijn pad komen om te gaan doen.
Maar de kinderen hoeven voorlopig nog niet naar bed dus daar hoef ik me nu nog geen zorgen over te maken.

• 15 April 2010 - 15:31

Carmen:

Heeee Corina (schrijven is makkelijker dan zeggen:P)

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Je schrijft leuk!;) Ik heb van Paulien begrepen dat je in de meivakantie even naar huis gaat? Je mist je familie en vrienden zeker ontzettend? Whaha, straks praat ik je nog heimwee aan ofzo. Good luck!:) [ik ben een beetje jaloers op je, echt xD]

Liefs Carmen