Alweer een maand voorbij. - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Alweer een maand voorbij. - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Alweer een maand voorbij.

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

14 Januari 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Maandag ben ik 's ochtends naar Henrieke gegaan. We zijn toen naar de chiropraktor geweest voor Sarah-Maria in Thun. Alles was goed. Op de terugweg hebben we even wat gegeten en ik ben daar 's middags ook nog gebleven om wat op Sarah-Maria te passen.
's Avonds ben ik bij gasten van het hotel op bezoek geweest. Wat gedronken, gezelligheid ten top! :)

Dinsdag ben ik 's ochtends weer naar Henrieke gegaan. Ze moest zelf weg dus heb ik op Sarah-Maria gepast. Haar aangekleed, de luier verschoond, de fles gegeven. Ze had even geslapen. Toen Henrieke thuiskwam, hebben we wat gegeten. Daarna hebben we een beetje schoongemaakt, warme chocolademelk gedronken en heb ik nog even met Sarah-Maria gezeten. Weer de fles gegeven en rond 5 uur bracht Henrieke mij terug naar het hotel.
Ik heb toen wat gegeten, nog even achter de computer gezeten.
's Avonds heb ik een film gekeken en ben toen lekker naar bed gegaan.
Misschien is het ook wel leuk om te vermelden dat het vandaag weer is gaan sneeuwen! :)
Dus de wereld kleurt alweer aardig wit.

Woensdag heb ik 's ochtends een beetje gewerkt, voorbereiding treffen e.d.
's Middags is er niet echt iets bijzonders gebeurd om te vermelden.
's Avonds gingen we met een groepje nachtsleeen! :) Dit was echt zoo ontzettend gaaf! We gingen met de gondel naar boven. Daar was een speciale piste opengezet en verlicht voor het sleeen. De sneeuw die er lag was niet heel erg goed meer en het regende dus dat zat ook niet echt mee maar toch was het zo ontzettend leuk om te doen! Soms ging het echt gewoon keihard. We zijn in totaal 3 keer geweest, na de 2e keer hebben we lekker wat gedronken in het bergrestaurantje met live-muziek. Was heel gezellig. Nadat ik terugkwam in het hotel ben ik lekker gaan douchen en naar bed gegaan.

Donderdag ben ik bij Henrieke en Sarah-Maria geweest. Heb Sarah-Maria een paar keer de fles gegeven. 's Avonds hebben we een film gekeken.

Vrijdag heb ik 's ochtends opgepast. Jaja, want er zijn eindelijk weer kinderen. :) Nou ja, het was op 1 engelssprekend meisje dus dat was wel leuk.
Dus ik kan weer aan de slag.
Dat heb ik dus 's ochtends gedaan.
's Middags ben ik naar Meiringen geweest. Ik heb daar rondgelopen, ben naar een paar winkeltjes geweest, naar de supermarkt en ben weer teruggegaan naar het hotel.
Ik zou eerst vandaag uit mijn kamer moeten maar dat hoeft nu toch niet meer. Dus voorlopig zit ik nog even goed. :)
Verder heb ik nog opgeruimd, wat dingetjes klaargemaakt, gegeten en ik heb nog een film gekeken.
Can't believe that I've already been here a month. Time is flying...

  • 14 Januari 2011 - 21:56

    Willem:

    Ik moet ff reageren van mama.
    Dus dan doe ik dat maar....

    De Groente

  • 15 Januari 2011 - 14:50

    Marieke:

    Ha Corina,

    Weer een leuk verhaal..
    Zijn er nu ook veel jongeren?

    Groetjes Marieke.

  • 15 Januari 2011 - 18:40

    Corina Prins-Zuijderduijn:

    @ Marieke:
    Afgelopen week waren er een aantal jongeren. Die zijn vandaag weer naar huis gegaan.
    Nu is er een hele grote groep, die hadden het hele hotel afgehuurd.
    En een aantal kinderen die de speelruimte afbreken.. (A)

    Xxx

  • 19 Januari 2011 - 14:00

    Ella Waanders:

    Ha die Corina,

    Alles goed met je?, leuke verhaaltjes gelezen van je. We informeren via je broertjes iedere keer, maar ja, die vertellen niet zo veel... Heb je al op de latten gestaan?
    We missen je wel hoor als sopranen op het koor. Het groepje wordt steeds kleiner. Maar ja we hopen wel dat je weer terug komt!
    Mooie wereld in Zwitserland hè.
    Wij zijn een paar keer in Brienz op vakantie geweest, was altijd prachtig.

    Groetjes en maak er wat van!

    Ella Waanders

  • 22 Januari 2011 - 21:10

    Hermanda Seppenwoold:

    Corina, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt in Zwitserland. Wat een prachtig land is het hé?
    Groetjes uit Rijssen van Hermanda
    Seppenwoolde. (Eternal Joy)
    Inge is bevallen van een dochter.
    Anne-Quin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 35086

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: