Verhuizing, een nieuwe week - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Verhuizing, een nieuwe week - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Verhuizing, een nieuwe week

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

11 Maart 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Zaterdag ben ik van kamer verwisseld. Groot verschil van Comfort Zimmer moest ik naar Standard Zimmer. Van 2 persoonsbed naar een 1 persoonsbed. Van een heel groot balkon naar een heel klein balkonnetje. Van een hele lichte kamer naar een veel minder lichte kamer. Maar er is ook 1 voordeel. ;)
Ik heb nu een bad!
Ik verwacht niet dat ik daar heel veel gebruik van zal maken maar het gaat om het idee. :)
Ik ben dus de hele dag een beetje druk geweest met het inrichten enzo. Dat heb ik niet teveel gedaan, voor die 2 weken dat ik hier nog ben... 's Avonds ben ik nog naar de avondsluiting geweest, heb ik ook nog meegespeeld met de dwarsfluit.

Zondag ben ik 's ochtends naar de kerkdienst geweest en 's avonds naar de Sing-in. Daar heb ik ook nog met 2 liederen meegespeeld met de dwarsfluit. Verder gewoon lekker gezongen.
Verder zijn de zondagen hier altijd hetzelfde. Beetje helpen in Service, kletsen met gasten en uitrusten.
Niet slapen.. :)

Maandag heb ik 's ochtends opgepast op in totaal 4 kindjes.
's Middags ben ik naar boven gegaan. Eerst heb ik heel lang op de Alpen Tower gezeten, heerlijk in de zon. Dat resultaat kun je ook wel zien.. :) Ook ben ik nog naar het hoogste punt gelopen waarvan je zo'n geweldig uitzicht had.. :)
Daarna ben ik met de gondel teruggegaan naar Mägisalp en heb ik de wandelroute naar Bidmi gelopen. En vanaf Bidmi de gondel naar beneden.
's Avonds heb ik geholpen met het opdekken voor ontbijt. En heb ik nog even in het restaurant gezeten. Daarna ben ik lekker naar bed gegaan.

Dinsdag heb ik opgepast. Normaal gesproken zijn de tijden vanaf 9 uur maar vandaag ben ik om 8 uur begonnen. VROEGG :O Ik ben naar het appartement gegaan en heb daar op David & Aron gepast. Eerst Aron de fles gegeven en daarna hem op bed gelegd. Toen nog even met David gespeeld. Om 9 uur zijn we naar beneden gegaan waar Eva en Maria ook nog kwamen spelen.
Ook 's middags heb ik opgepast.
Verder is er niet heel veel bijzonders gebeurd.

Woensdag heb ik 's ochtends opgepast.
's Middags ben ik gaan skiën. Dit was heerlijk en het ging ook eindelijk een keertje echt goed! :)
Ik ben van de Alpen Tower naar beneden geskied, vanaf Käserstatt naar beneden (beide rood) en ik heb nog een aantal keer de blauwe piste gehad. Die is nu eindelijk weer normaal en goed te skiën..
's Avonds heb ik geholpen met opdekken voor het ontbijt, gedwarsfluit bij de avondsluiting en wat gedronken in het restaurant.
Daarna ben ik lekker naar bed gegaan.

Donderdag heb ik 's ochtends opgepast. 's Middags heb ik heerlijk een poosje in de zon gelegen en ben ik nog even naar Meiringen geweest. 's Avonds had ik eerst een hele poos gelezen, daarna heb ik de messen voor het ontbijt klaargelegd (normaal doe ik nog veel meer maar daar was ik dus iets te laat voor omdat ik de tijd was vergeten door het lezen.. :P)
Ook had ik een bingo avond georganiseerd. Hier was veel animo voor en het was supergezellig. Ik heb er ook leuke reacties op gehad dus dat verzin ik niet zelf. :D
Toen nog wat gedronken in het restaurant en daarna naar bed gegaan.

Vrijdag heb ik 's ochtends opgepast en 's middags geskied. Was leuk! :)
Ik heb nog even in de zon gezeten op de Alpen Tower en ook tussendoor nog wat gedronken op Mägisalp.
Helaas worden de pistes steeds slechter maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Ik wacht alleen nog steeds op de eerste dag/middag zonder te vallen want die dagen waarbij ik 2 keer van de blauwe piste ben gegaan zonder te vallen tellen niet mee.. :P
Toen ik thuiskwam heb ik me omgekleed, nog even TV gekeken, gegeten, nog meer TV gekeken en zometeen ga ik helpen in de eetzaal met opdekken voor het ontbijt morgenochtend. Ook ben ik nog van plan om naar de avondsluiting te gaan en verder zie ik wel wat de avond gaat brengen.. :)

Ik merk nu wel dat ik steeds sterker naar huis ga verlangen dus stuur maar geen lieve berichtjes meer anders houd ik het hier echt niet meer uit.
Elke keer als ik gasten zie vertrekken denk ik: "IK WIL OOOOOOOK". Nou ja, volgende week zaterdag mag ik ook en dan zal je zien dat ik niet meer wil.. ;)

  • 12 Maart 2011 - 13:43

    Pieter Dirk & Marije:

    Lieve Corien,

    Geen lief berichtje dan maar.. owh sorry, zijn al met lieve begonnen ;)

    Wij willen je nog een heele goede en gezellige week wensen. Geniet er nog even van en hopelijk heb je zaterdag een goede en voorspoedige reis. En dan kan je ons weer lekker in onze armen sluiten!

    Meid, geniet nog even!

    Veel liefs Pieter en Marije

  • 15 Maart 2011 - 20:56

    Lenie:

    JAAAAAAAAAAAA.

    Gelukkig heb je het naar je zin!
    En gelukkig kom je wee terug! =D

    (L)

  • 15 Maart 2011 - 21:37

    Jenet Nijkamp:

    De tijd vliegt dan ook voorbij zeg!
    Ik wil je dan wel alvast van harte uitnodigen om weer te komen zingen bij ons. Kan nog mooi voor Pasen aan !!
    Groeten jenet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 35097

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: