Veilig thuis! - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Veilig thuis! - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Veilig thuis!

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

26 Maart 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Inmiddels ben ik alweer even thuis maar toch nog maar een verslagje. :)

Ik ben vorige week zaterdag thuisgekomen. Om 6 uur zijn we gaan rijden en het schoot heerlijk op, geen files en we hebben onderweg 1 keer gepauzeerd. Verder heb ik een heel groot gedeelte van de reis geslapen. (6 uur is toch wel erg vroeg,) en daarbij kwam ook dat ik 's nachts een beetje weinig had geslapen.
Ik werd afgezet in Arnhem waar ik ook opgehaald zou worden.
Maar dat ging ook een beetje verkeerd. Ik zou om 2 uur in Arnhem zijn. Daar was ik iets eerder dus ik moest wachten. Dat vond ik helemaal niet erg. Lekker even wat gedronken en toen buiten in het zonnetje gaan zitten.
Maar ze kwamen maar niet dus na 3 kwartier ben ik naar de andere parkeerplaats gelopen. En ja hoor, daar stonden ze. Mama en Matthijs waren daar precies om 2 uur. Ik had wel geprobeerd om te bellen maar ja, ze hadden geen telefoon bij zich.
Maar ja, dat kan gebeuren, is ook helemaal niet erg.

Thuisgekomen heb ik (bijna) iedereen weer gezien en m'n koffers uitgepakt. 's Avonds nog even gedate en weer heerlijk in onze eigen douche gedoucht en in m'n eigen bedje geslapen.

Ik ben toch wel blij dat ik weer thuisben.. (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 35102

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: