De eerste dag - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: corinazzz

Blijf op de hoogte en volg Corina

20 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

20/03/2010

Het is 6 uur in de morgen.
Ik sta naast mijn bed en ga me aankleden. Want vandaag ga ik naar Engeland. Mama zal me wegbrengen naar het station.

Na het afscheid thuis gaan we op weg. We kunnen goed doorrijden. Maar ik kom nogal laat op Schiphol aan. Gelukkig is alles goed gekomen en heb ik mijn vliegtuig gewoon gehaald..

Mijn vliegtuig is niet neergestort, vandaar dat ik dit nu kan typen.. :)

De reis verloopt verder goed en ik ben gearriveerd bij het gastgezin waar ik de komende tijd hoop te verblijven.
Adriana (de moeder), Georgina (13 jaar), Alexandra (12 jaar), Dominic (7 jaar) en Madeleine (6 jaar) ontvangen mij. De knderen zijn vooral in het begin nog erg verlegen maar dat is inmiddel helemaal bijgedraaid en nu zeggen ze al alles tegen mij..
Ik krijg toast met bacon, en een mok thee.

Ik ben vanmiddag naar de winkelstraat geweest, ik heb spelletjes gedaan met Alexandra en Madeleine, dwarsfluit gespeeld voor de kinderen en we hebben met zn allen genoten van de heerlijke avondmaaltijd.

Hierna heb ik lekker met Madeleine op de bank gezeten en heb ik nog wat geholpen met het opruimen van de boodschappen.

Nu ga ik lekker douchen en daarna mijn bed opzoeken omdat ik eigenlijk wel heel erg moe ben..

  • 22 Maart 2010 - 19:22

    Hanneke:

    Leuk om te lezen! en Leuk dat je deze site heb aangemaakt!!

    Hoe gaat het met communiceren?? lukt het engels een beetje??

    Groetjes

  • 23 Maart 2010 - 09:35

    Marije:

    Hoi lieve schoonzus..
    Fijn wat van je te horen! En dat we je via waarbenjij.nu toch een beetje kunnen volgen! Hopelijk vind je snel je draai in het gezin en heb je het gezellig!
    Veel plezier en we hebben nog contact!!

    Liefs Marije(L)

  • 25 Maart 2010 - 14:27

    Mirjam:

    Hoi Corina,
    prettig dat alles goed gaat zeg en dat engels heb je zo onder de knie,groetjes van de jongens !!!!!!!!
    Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 35157

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: