Food - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Food - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Food

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

01 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Het engelse eten is heel lekker.
Toast met honing of marmalade of Coco Rocks als ontbijt. In het weekend zelfs Bacon & Eggs.

Als lunch toast met honing, hartig of een ham-sandwich. Of toast met baked beans.

Als avondeten krijg ik vaak pasta.
Penne, Lasagne of schelpen. Ook maakt Adriana vaak veel verschillende soorten groente met zalm, kip of ander soort vlees & aardappels.

Gisteren zijn we uit eten geweest bij Toby Carvary. Dat was ook erg lekker.
Ik had yorshiv pudding, een typisch Engels recept, dit had ik gecombineerd met beef, cauliflower, potatoes & caul.
Was erg lekker allemaal!
Als nagerecht had ik Ice Cream met Chocolatesauce. :)

Afgelopen zaterdag hebben Alexandra en ik een chocoladetaart gemaakt.

  • 01 April 2010 - 19:43

    Mama&Lenie:

    Herkennen we je nog wel als je thuis hoopt te komen?! ;p ( 1 april)

    have fun.

  • 02 April 2010 - 20:23

    Aunt Dineke:

    Hello Corina,

    Eindelijk kan ik je verslagen lezen,want door onze verhuizing hadden we even geen internet. Echt "cool" dat je dit doet zeg! Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.

    Take care of yourself!

  • 03 April 2010 - 09:37

    Hanneke:

    Ik ga weer een keer reageren.. uiteraard heb ik alles wel gelezen! ;)

    Wat je schrijft klinkt alsof je het goed naar je zin heb en dat je een heleboel dingen leert!!
    Ik blijf het dapper vinden!

    nog geen last gehad van een beetj heimwee?? Heb je nog beetje mensen om je heen waar je lekker mee kan kletsen???

    Succes met het leren van je engels (wat relax dat je daarvoor ook naar school kan!! ik ben bijna jaloers, zou voor mij namelijk wel een waardevolle zijn.. :$)

    Laters!!
    Goede paasdagen!
    Liefs

  • 04 April 2010 - 12:22

    Tante Coby:

    hai Corina ,

    we volgen je belevenissen op de voet. Al dat lekkere eten spreekt me wel aan .
    veel plezier bij onze overburen en tot schrijfs

    groeten Coby , Idiris en kids

  • 05 April 2010 - 15:01

    Chantal:

    Ha Corina!

    Hier weer een keer een reactie van mij!
    Leuk om te lezen dat je het daar naar je zin hebt!
    Het eten klinkt ook allemaal erg lekker.
    Hoe is het verder met je, goeie Paasdagen gehad? Ik wel, gister echt een geweldige dienst gehad!
    Ben nu weer hard aan het leren, heb de komende twee weken toetsweek dus!

    Succes en ik lees je berichtjes wel weer!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 35154

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: