Opening winterseizoen - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Opening winterseizoen - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Opening winterseizoen

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

17 December 2010 | Zwitserland, Hasliberg

Woensdag hebben we 's avonds een etentje gehad met het personeel voor de opening van het winterseizoen. We gingen naar de Chinees in Meiringen en hebben daar een gezellige avond gehad. Iedereen zag elkaar weer en het was gieren en brullen. Niet echt voor mij want ik verstond meer dan de helft wat er gezegd werd niet.. :S
Maar gelukkig zat ik wel naast een Nederlandse man dus kon ik ook nog wel lekker kletsen.
Donderdag ben ik begonnen met het uitzoeken van leuke werkjes voor de kinderen. Er waren verschillende mappen, spellen, boeken en nog allerlei onderdelen die ik zou kunnen gebruiken voor de kindern. Daarna ben ik verdergegaan met het decoreren van de eetzaal in het restaurant, samen met Henrike. Nog wat aan de kerstboom gedaan en de tafeltjes versierd met leuke dingetjes. Daarna kwamen Leonie en Marieke van het animatieteam, we hebben wat gedronken, ik ben verder gegaan met het decoreren.
Toen was het al snel tijd voor het avondeten.
Na het avondeten zijn we even gaan zitten voor het programma.
Allerlei leuke ideeen opgedaan en op papier gezet.
We hebben een uitnodiging gemaakt, in het Nederlands en Engels en vanochtend hebben we hem ook in het Duits vertaald. (Wel met wat hulpxD)
Ook gaan we zo het programma in elkaar zetten.
Als ik nu naar buiten kijk, zie ik zo'n 20 centimeter sneeuw en heeeeeeel veel bergen. De volgende keer hoop ik er wat foto's op te zetten.
Nu gaan we hard aan het werk want de eerste kinderen kunnen elk moment aankomen en dan moeten we wel wat voor ze te doen hebben, natuurlijk. :)

  • 17 December 2010 - 11:36

    :

    Het is hier echt heel erg gezellig!! :D

  • 17 December 2010 - 15:10

    Marije:

    nouw corien, klinkt allemaal erg leuk!
    maareh, even voor de duidelijkheid, voor de sneeuw had je daar niet heen hoeven te gaan hoor ;) ligt hier ook een behoorlijke laag!

    Heel veel plezier en succes nog!

    kus Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 35160

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: