Weer een berichtje - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Weer een berichtje - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Weer een berichtje

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

31 Januari 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Woensdag heb ik 's ochtends en 's middags opgepast. Nou ja, even opgepast, het jochie op bed gelegd en verder dingetjes voor mezelf gedaan met de babyfoon bij me. Toen hij wakker werd, hem uit bed gehaald, aangekleed en weer mee naar beneden genomen.
Verder ben ik 's avonds nog bij Fatima in het restaurant geweest, beetje gekletst. Zij was alleen, ik was alleen dus waren we samen alleen. :)

Donderdag heb ik weer hetzelfde gedaan eigenlijk. Op Julian gepast, voor mezelf wat dingetjes gedaan, 's middags een paar uurtjes opgepast nog, met de babyfoon. Ik had hem al op bed gelegd. Ik wilde net weer een keer naar hem gaan kijken toen zijn oma terugkwam. Zij had het toen van mij overgenomen. 's Avonds ben ik weer met Fatima in het restaurant geweest. We hebben een spelletje gedaan, wat gedronken, gekletst.

Vrijdag heb ik 's ochtends nog een uurtje opgepast. Daarna heb ik de speelruimte opgeruimd, dat wordt tijdelijk de waxruimte voor de ski's. Er is vandaag namelijk een hele grote groep 'English Schoolboys' aangekomen die hier een weekje zijn en skiraces gaan doen (of iets in die richting). Daarom gebruiken ze die kamer, er zijn toch geen kinderen dus dat kwam mooi uit. 's Middags ben ik wezen skieen. De kleine babypiste (waar ik al 2 dagen heb geoefend) vond ik nu na 3 keer echt heel saai. Dus ging ik naar de grotere. Dat was wel heel erg leuk. Daarna ging ik de berg op maar dat ging wel een beetje heel erg hard. Met als gevolg dat het 2 keer heel goed ging maar de derde keer was ik alles kwijt. Ik ging alleen keihard naar beneden en de enige manier om te remmen was mezelf laten vallen. Dus dat deed ik. Ik bleef even liggen omdat ik nog geen zin had om op te staan. Kwam er gelijk een skilerares naar me toe of ik een zeer hoofd had, of het ging, wat er was gebeurd. Nee, het is okey, ik ben alleen gevallen maar het gaat goed. Volgens mij geloofde ze dat niet helemaal maar het was toch echt zo. Daarna ben ik nog wel een paar keer geweest, nog een paar keer van de kleinere piste en ik ben terug naar het hotel gegaan. Ik vond het toen wel genoeg geweest. Ik kon niet eens meer normaal lopen, zitten of iets anders. Ik heb toen eerst lekker gedoucht, gegeten en ben toen weer naar het restaurant gegaan. Dit keer heb ik geholpen met tafels afruimen, opruimen en opdekken voor het ontbijt. Daarna heb ik dessert gegeten en nog een poosje bij Fatima gezeten. Al vlug daarna ging ik naar bed want ik was best wel heel erg moe.

Zaterdag heb ik 's ochtends niet heel veel bijzonders gedaan. Beetje opgeruimd, schoongemaakt.
's Middags ben ik bij Henrieke geweest, heb ik eerst Sara-Maria de fles gegeven maar toen ze niet wilde slapen heb ik nog een stukje met haar gewandeld. Ik heb Henrieke nog een beetje geholpen met opruimen. Daarna ging ik weer terug naar het hotel.
's Avonds heb ik weer geholpen in het restaurant. Hetzelfde weer, afruimen, opruimen, helpen tafels opdekken voor het ontbijt. Ook nog soep en dessert gegeten, wat gedronken en toen ging ik nog eventjes relaxen.
Daarna ging ik weer naar bed.

Zondag heb ik 's ochtends meegeluisterd met de kerkdienst van Rijssen. :)
's Middags ben ik met Henrieke wezen skieen. Jaja, van de blauwe piste. :) Eerst nog een paar keer geoefend op de babypiste maar toen was ik er wel klaar voor... Dacht ik.
Het ging totaal niet volgens plan. Veel te hard (was ook wel weer leuk), totaal oncontroleerbaar (heb je met de eerste keer) met veel valpartijen (ik weet niet eens meer hoeveel)... Daarna nog wat gedronken bovenop de berg met Henrieke en we hebben de gondel naar beneden gepakt. Heel typisch is dat er beneden in het dal (waar ik zit, is overigens niet eens echt het dal maar goed, het gaat om het idee) gewoon niks meer te zien was, er hing een wolk voor. Maar toen we boven kwamen was het heerlijk weer. De zon scheen, strakblauwe lucht. Was echt lekker.
's Avonds heb ik niks bijzonders gedaan. Beetje gehangen bij de receptie op de bank, beetje gezeten in het restaurant. Gekletst met Engelse mensen, wat gedronken, Fatima nog wat geholpen en daarna naar bed gegaan.


  • 01 Februari 2011 - 05:41

    Chantal :

    He meid,

    Zo dat is weer een tijdje geleden....
    Leuk om je berichtje te lezen, zo te zien vermaak je je daar wel!

    Hoe is het verder daar? Verlang je alweer een beetje naar huis?

    Liefs,
    Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 35151

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: