Nog 1 maand te gaan! :) - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Nog 1 maand te gaan! :) - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand te gaan! :)

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

19 Februari 2011 | Zwitserland, Hasliberg

Zondag ben ik 's ochtends naar de kerk geweest, daarna nog even koffie gedronken, 's middags hadden we een avondmaalsdienst en 's avonds hadden we de sing-in. Voorafgaand aan de sing-in heb ik nog ongeveer 1,5 uur gedwarsfluit. Tijdens de sing-in niet maar bij 1 van de laatste liederen vroeg mevrouw van Woerden of ik niet wilde spelen. Toen heb ik nog ongeveer 3 liederen meegespeeld. Daarna was het nog best vroeg maar ook al heel rustig.

Maandag heb ik opgepast. 's Ochtends en 's middags. Tussendoor nog gegeten. Ook heb ik aan het programma voor de voorjaarsvakantie gewerkt.
's avonds ben ik nog naar de avondsluiting geweest. Daar waren dit keer ook Duitse mensen dus hebben we ook een Duits lied gezongen. Was erg apart maar ja, dan weet je ook gelijk wat zij moeten doen als ze Nederlands moeten zingen.

Dinsdag heb ik 's ochtends opgepast. 's Middags heb ik niet veel bijzonders gedaan en 's avonds ben ik eerst naar de avondsluiting geweest en daarna nog (standaard) bij Fatima in het restaurant.

Woensdag heb ik ook 's ochtends opgepast. 's Middags heb ik het programma in orde gemaakt voor de voorjaarsvakantie. Laat die kinderen maar komen, ik kan het aan! :)
Ook ben ik 's middags nog even naar Henrieke geweest, gingen we naar Meiringen, heb ik bij Henrieke gegeten en 's avonds op Sarah-Maria gepast.
Daarna terug naar het hotel gegaan, lekker gedoucht, nog even TV gekeken en ik ben gaan slapen.

Donderdag. Ik hoopte maar dat ik op tijd wakker zou worden want ik had woensdag mijn tas bij Rein&Henrieke laten staan.. Met mijn telefoon erin. Waar de wekker op geactiveerd stond. Maar gelukkig ging dat allemaal goed en stond ik gewoon om 9 uur klaar om op te passen. Dit heb ik alleen 's ochtends gedaan. 's Middags heb ik niet veel bijzonders gedaan, ik ben nog even bij Henrieke geweest om mijn tas op te halen, daarna zijn we samen terug naar het hotel gelopen. Ik ben toen zo'n beetje de hele avond samen met Fatima geweest. We hadden samen gegeten, ik heb haar met wat dingetjes geholpen. Ook ben ik naar de avondsluiting geweest. Daarna heb ik nog een poosje bij Fatima in het restaurant gezeten, haar een beetje geholpen en lekker gekletst.

Vrijdag heb ik 's ochtends een poosje opgepast. Het programma helemaal in orde gemaakt voor de voorjaarsvakantie, gekopieerd en wel.. :)
Laat die kinderen maar komen! ;)
's Middags heb ik eindelijk weer eens geskied. Dit ging niet echt heel erg goed maar ja, als je nog een beginner bent en je hebt het al een week niet meer gedaan is dat niet zo gek natuurlijk. Ik heb 2x de blauwe piste gedaan, Mägisalp - Bidmi (voor de kenners xD). De eerste keer ging het wel met vallen, de tweede keer niet meer maar om nou te zeggen dat het echt heel erg goed ging, nee, dat kan ik ook niet zeggen. Maar dat hoort erbij, denk ik dan maar weer. Verder heb ik niet zoveel bijzonders gedaan 's middags. 's Avonds ben ik naar de avondsluiting geweest.

Zaterdag heb ik 's ochtends opgepast op een aantal kinderen. Daarna heb ik gegeten. Ik heb nog een poosje in de zon gelegen en ook heb ik bij de receptie gezeten om allemaal mensen aan te zien komen. :) Er zijn nu weer zoveel Nederlanders. Eigenlijk is dat helemaal niet zo leuk, weten jullie dat?
Als er 1 of 2 Nederlandse gezinnen zijn, okey dat is nog wel te doen maar alleen maar Nederlanders? Nee, dankje. :)
Nu ga ik een poosje dwarsfluiten.


  • 21 Februari 2011 - 15:19

    Pieter Dirk & Marije:

    zozo (schoon)zus,

    Ben je de Nederlanders echt zo zat? Waar gaat je volgende reis dan wel naar toe want als je nu al liever niet meer dan 2 nederlandse gezinnen wilt dan zal je in Nederland wel weer helemaal gek worden... Ben benieuwd wat je volgende land dan weer worden gaat ;) haha

    Veel plezier nog even!

    Liefs Pieter en Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 35145

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: