Pasen - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Pasen - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Pasen

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

05 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Op Goede Vrijdag ben ik 's ochtends naar de kerk geweest.
Hierna heb ik nog met wat mensen gepraat en daarna ging ik weer naar huis.
In de middag heb ik voor de kinderen gezorgd.

Zaterdag ben ik naar het park geweest met Dominic & Madeleine. Was erg leuk, we zijn zo'n beetje de hele ochtend daar geweest.
Na de lunch heb ik op de kinderen gelet en ben ik nog even naar de winkels geweest.

Zondag, 1e paasdag, ben ik naar de kerk geweest.
Toen ik uit de kerk kwam, stond er een Easteregg en een Easterbunny klaar voor mij. :)
Dat is traditie hier, iedereen doet het. (Voordat iemand commentaar gaat geven dat dat dus echt niet kan.:)) 's Middags hebben we Triviant Pursuit gedaan. In het Engels uiteraard. ;)
Ach, ik heb verloren maar dat komt gewoon omdat ik niet zo goed op de hoogte ben van de Engelse geschiedenis enzo.

's Avonds hebben we gevulde paprika gegeten, erg lekker weer :) en daarna heb ik nog even met Maddy & Alexandra gespeeld.

Tweede Paasdag zijn we 's ochtends naar het strand geweest. Stones & Sea, geen heerlijk zandstrand, zoals we dat in Nederland kennen.
Dominic & Madeleine gingen vliegeren met Adriana. Georgina, Alexandra & ik gingen lekker op de stenen liggen. Alexandra & Maddy gingen mij nog ingraven. Dit is best pijnlijk met stenen!
Hierna hebben we lekker een ijsje gegeten. Eigenlijk snap ik niet dat ik dat heb gedaan, het is 10 graden en uit principe eet ik eigenlijk geen ijs voordat het 18 graden is, uitzonderingen daargelaten. ;)

's Middags hebben Adriana, Georgina, Alexandra & ik nog Cluedo gedaan.
Daarna was het alweer tijd voor het avondeten.

's Avonds heb ik nog wat opgeruimd, en met de kinderen gespeeld.
Daarna heb ik nog een film gekeken met Adriana.


  • 06 April 2010 - 17:16

    Peet En Cees:

    hey meis,

    wat een verhalen allemaal leuk hoor:D.. zo te lezen heb je het goed naar je zin.. Marije en ik houden je kamer netjes hoor(a)..
    heel veel succes daar!
    niet te veel met stenen spelen!!

    liefs Peet en Cees

  • 06 April 2010 - 18:11

    Paulien:

    Heeey,

    Ik lees dat je het wel gezellig hebt daarzoo,
    Ga zo door;)

    xxx je kleine zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 35105

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: