Vliegen, slapen, installeren - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Vliegen, slapen, installeren - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Vliegen, slapen, installeren

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

15 December 2010 | Zwitserland, Hasliberg

Om kwart over 2 gisteren stond ik op het station. De trein was keurig op tijd en om 16.08 kwam ik op Schiphol aan..
Ik ging inchecken en werd naar de gate gestuurd. Op mijn papier stond gate H maar de vrouw achter de balie stuurde me naar Gate M.
Ik loop heel vrolijk naar Gate M. Zegt die mevrouw heel vriendelijk: "

  • 15 December 2010 - 16:13

    Marije:

    Lieve Corien,

    Fijn dat je een goede reis heb gehad. Ja, de eerste nacht zit er al weer op.
    Zal er wel lekker koud zijn of niet? Heb je nog snowboots kunnen vinden en een lekkere dikke winterjas???
    Hopelijk ga je het er heel erg naar je zin krijgen want dan zijn die 3 en halve maand zo voor bij!

    Heel veel plezier en ik lees het wel weer als je een nieuw verhaal hebt! Enneh.. ook een keer foto's plaatsen he! Ben wel benieuwd naar je kamer enzo!

    Veel liefs Marije

  • 15 December 2010 - 18:23

    Jenet:

    Hoi Corina,

    Nou dat ging wel even snel zeg! maandag gesprek en dinsdag in Zwitserland. Lijkt me wel heerlijk hoor! vooral als je ook nog een beetje zelf skien kan leren (breek geen benen of wat dan ook hoor!)
    Ik wil je erg veel succes wensen met alles in het zwitserse.
    Ik wordt bijna een beetje jaloers, kunnen we niet een weekje boeken in dat hotel?
    Eigenlijk zou ik het wel prima vinden als je weer terug bent, om dan nog weer even te komen zingen (totdat je weer nieuwe plannen hebt of maakt!)

    Het ga je goed, Gods Zegen en alvast heel fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig nieuwjaar!!

    groeten Jenet Nijkamp (eternal joy)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 35118

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: