I beg your pardon? - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu I beg your pardon? - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

I beg your pardon?

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

25 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Ik heb al n paar keer de kinderen van school gehaald. De eerste keer ben ik verdwaald. (Wat ik al heb verteld).

Deze keer gaat het over de tweede keer.
Ik was aan de late kant en zag al allemaal ouders met kinderen naar buiten komen.
Het is nl. zo dat de kinderen op de Infant School bij de deur opgehaald moeten worden.
De kinderen van de Junior School komen zelf naar buiten. Alexandra en Dominic gaan naar de Junior School en Madeleine gaat naar de Infant School. Alex & Dom komen dus gewoon naar buiten en zoeken mij op, wherever I am.

Nou, ik ging dus naar de deur van Maddy, staat daar een juffrouw. "Which one do you want?"
Volgens mij zag ik er heel verdwaasd uit want ze keek me aan alsof ik gek was.
Maar dat kwam gewoon omdat ik dacht: "I beg your pardon? Het zijn kinderen, geen honden ofzoiets!"

Maar ja, ik antwoordde maar gewoon dat ik er voor Madeleine was. Toen kreeg ik haar mee.

Vandaag ben ik naar school geweest voor informatie.
Maandag ga ik een test maken en dan bepalen ze welk niveau ik heb.
Ik krijg een spraaktest en een grammaticatest.
De resultaten worden samen besproken en dan wordt ik dus in een klas gezet.

  • 29 Maart 2010 - 21:26

    Ome Cees, Tante Anja:

    Hallo Corina,

    Leuk dat we je kunnen volgen via de site. We lezen steeds je berichtjes. Heel veel succes daar, als je terug bent kun je in je familikring vast engelsles komen geven.... ;)

    Liefs ome Cees en tante Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 35156

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: