Ruim een week. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Ruim een week. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Ruim een week.

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

29 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Eindelijk weer een verslag.

Vrijdag ben ik naar de 'Easterplay' van Maddy geweest. Hierin gingen 2 konijnen op zoek naar het antwoord op de vraag: Wat is lente nou eigenlijk en waar komt al het nieuwe leven vandaan?
Het meeste kon ik toch wel volgen, het gaat steeds beter om alles te volgen.

Zaterdag heb ik niet zoveel gedaan.

Zondag ben ik naar de kerk geweest. Het was een heel klein kerkje, ongeveer 40 mensen, als het er al zoveel waren.
Ik werd wel heel goed opgevangen, gelijk uitgenodigd voor Dinner. Dat heb ik nog niet gedaan, maar dat gaat er zeker van komen.
Het was niet helemaal wat ik gewend ben maar het was erg mooi.

Vanmorgen ben ik naar de school geweest om de test te maken. Ik scoorde 36, dat betekent Upper-Mediate.
Ik heb dus best een hoog niveau. :)
Morgen ga ik beginnen met de lessen.

Ik heb al kennisgemaakt met een andere leerlinge.
Zij is ook au-pair hier en gaat ook lessen volgen.
Ze komt niet bij mij in de klas maar iets lager.
We zijn samen even de stad in geweest maar ik moest snel weer naar huis omdat Dominic niet naar school wilde.
Daarom heb ik vandaag voor hem gezorgd.
Nu ga ik Alex & Maddy ophalen.

  • 29 Maart 2010 - 16:53

    Lisanne:

    Haaaaaai.

    leuk om al je verhalen zo te lezen joh ! ;D
    zo te lezen al lekker veel meegemaakt in 'n weekje ;)
    nu de rest van de tijd nog ;P
    Nou, ik lees 't wel een keer weer !
    Nog veel plezier daar ;]

    Lieeeeeeefs.

  • 29 Maart 2010 - 20:44

    Annerieke:

    Ha Corina!

    Wat leuk om al je verhalen te lezen! Verdwalen - speaking dutch and do a test! I'll like it :D!
    Meid, heel veel plezier/succes daar en hou ons op de hoogte!

    Liefs Annerieke

    Ps; zet je er nog foto's op?

  • 30 Maart 2010 - 07:42

    Marja De Mol:

    hallooooo, daar. wie had dat nou gedacht van m,n favo nichtje? AU-PAIR.

    meid ik vind het dapper van je hoor, zo in een vreemd land. een voordeel is sowieso dat je daar geen vervelende broers hebt, die je steeds lopen te plagen..
    ik ga je steeds proberen te volgen en af en toe je verslagen te lezen.

    groetjes van tante marja!

    p.s. heb je al leuke jongens gezien?

    dooooeeeeiiiiiiii

  • 30 Maart 2010 - 12:26

    Carmen:

    Wat is er levensgevaarlijk ? (A)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 35120

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: