Het echte werk - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Het echte werk - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Het echte werk

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

25 December 2010 | Zwitserland, Hasliberg

Woensdag hebben we 's ochtends meer opgepast dan echt wat ondernomen met de kinderen maar dat was ook wel een keertje leuk. Er waren wel een aantal kinderen die wel wat konden knutselen en dat ook graag wilden doen dus daar hadden we wel wat voor. Kleurplaten vinden ze namelijk altijd leuk. 's Middags was het zeer rustig, we hebben toen echt alleen maar opgepast.
Rond 4 uur kwamen er een aantal jongens om een raket te maken. Dit was erg geslaagd. Verven, knippen, plakken. Was erg leuk om te doen.
Donderdag hebben we servetringen gemaakt, zijn we trouwens woensdag ook al mee begonnen, we hebben er namelijk 100 ofzo nodig. Hebben we nu ongeveer wel met hulp van de lieve kinderen en ook een paar jongens vonden het leuk om te kleuren. (A)
Ook hadden we donderdag nog een poppenkast door Timo, wat ook goed in de smaak viel.
's Avonds hadden we Bingo, met veel leuke prijsjes.. :)
We hebben 4 rondes gespeeld, daarna zijn we nog even blijven hangen en toen besloten we om nog maar een film te gaan kijken.. :)
Vrijdag hebben we fotolijstjes gemaakt. Eerst foto's maken van de kinderen en toen mochten ze zelf de fotolijstjes versieren.
's Middags hebben we nog gesleed, eerst een stukje naar boven geklommen en daarna weer naar beneden gesjeesd.. :)

• 27 December 2010 - 10:19

Paulien.:

Zozo je vermaakt je daar wel aardig lees ik.
    Een beetje sleeën enzoo.
    Leuk hooor, geniet nog an de sneeuw en alles!

xxx