Kerst - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Hasliberg, Zwitserland van Corina Prins-Zuijderduijn - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

27 December 2010 | Zwitserland, Hasliberg

Op kerstavond, 24 december, was eer een dienst waarin dominee Wierda voorging. Gerald Troost speelde piano, zijn vrouw, Nelinda, zong en Janneke & ik speelden dwarsfluit tijdens de samenzang. Ook hebben Gerald en zijn vrouw samen gezongen. Was erg mooi. Daarna hebben we nog film gekeken en ben ik lekker naar bed gegaan.

Op eerste kerstdag zijn we begonnen met ontbijt. Daarna hebben we de sleeen gepakt en zijn we eerst per gondel naar boven gegaan. Daarna zijn we per slee naar beneden gegaan. Sommige stukken gingen echt superhard, andere stukken kwam je bijna niet vooruit dus hebben we veel gelopen. Ben een paar keer languit in de sneeuw terechtgekomen.. :P
Toen we terug bij Bidmi kwamen, hebben Leonie, Marieke en ik besloten om per gondel verder naar beneden te gaan. Dit omdat het niet goed te doen was met de slee, de sneeuw was niet goed en de paden waren niet goed vrijgemaakt.
De andere 3 gingen wel gewoon met de slee. Leonie is in bed gedoken toen we thuiskwamen en Marieke en ik zijn toen de personeelsruimte gaan versieren voor kerst. Het was zo'n lege en kale bedoening. We zijn toen het magazijn ingedoken en hebben lekker creatief gedaan.
Het was vooral leuk om de reacties te zien van het personeel.
Na het eten ging ik nog even TV kijken, zag ik dat Sissi op TV was. Dat laat ik natuurlijk niet schieten dus heb ik die film maar even gekeken. :)
's Avonds was er een kerst sing-in met Gerald & Nelinda Troost en Tom Koudijs, de vader van Nelinda. Er was samenzang maar ook een aantal solostukken. Er is nu ook een andere dominee, dominee Glashouwer.

Op 2e kerstdag hebben we 's ochtends een dienst gehad. Hierin was weer muzikale verlening van Gerald Troost, dit keer alleen achter de piano.
Vooraf aan de dienst heb ik nog een stuk buiten gelopen. Was echt heerlijk, genoten van de zon die opkwam, van de bergen, de sneeuw. Toen teruggekeerd naar het hotel, ontbeten en de dag was alweer begonnen.
's Middags heb ik vooral gerelaxed en een beetje gelezen. En weer heb ik een heel stuk buiten gelopen. Het is nu echt weer heerlijk weer, wel koud, iets van -10 ofzo maar het voelt niet zo koud aan. Ook hebben we een spelletje gedaan.
's Avonds bij de Sing-in heb ik weer gedwarsfluit.
Ook hebben we nog een spelletje gedaan, lekker gepraat en gelachen en toen de tijd daar was, zijn we naar bed gegaan.. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 35124

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 16 Juni 2018

Reis naar Rostock

21 Mei 2012 - 03 September 2012

Werken op camping in het mooie Italië

14 December 2010 - 19 Maart 2011

Werk in Zwitserland

01 Juni 2010 - 22 Juli 2010

Een nieuw begin

20 Maart 2010 - 22 Mei 2010

Mijn droom

Landen bezocht: